Javascript nu este activat pe browserul dvs. Va rugam sa il activati!

Modalități de plată

Îți oferim următoarele modalități de plată:

  • Ramburs sau numerar - plătești contravaloarea coletului direct curierului în momentul livrării.

  • Ordin de plată - după plasarea comenzii, primești pe e-mail factura proformă și datele noastre bancare pentru a efectua plata.

  • Online, folosind cardul - plătești online, în momentul finalizării comenzii, folosind cardul personal, în condiții de siguranță. Cardurile acceptate pentru plată sunt: VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod CVV2/CVC2).

  • Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzacțiile cu cardul.

  • Pentru securizarea tranzacțiilor, Clotier.ro foloseste platforma PayU.

  • Pentru finalizarea corectă a tranzacției, trebuie să furnizezi:

  • Codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fața cardului, fără spații);

  • Data de expirare a cardului;

  • Ultimele trei cifre de pe spatele cardului, inscripționate pe banda cu semnătura ta (în funcție de card, acestea pot lipsi).

  • Indiferent de valuta pe care o ai în cont, tranzacțiile se fac în RON, la cursul de schimb al băncii tale din ziua respectivă.

  • Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv prin intermediul platformei PayU. Clotier nu solicită și nu stochează niciun fel de detalii referitoare la cardul tău.

Dacă dorești să anulezi o tranzacție, te rugăm să ne contactezi imediat telefonic sau prin e-mail. Anularea tranzacției se va face în maximum 24 de ore în cazul în care comanda pe care ai plasat-o nu a fost expediată. Dacă comanda ta a fost deja expediată, nu mai este posibilă anularea tranzacției; în acest caz, va trebui mai întâi să returnezi comanda, după care îți vom rambursa banii (vezi secțiunea Schimburi & Returnări). După anularea unei tranzacții prin card, banca emitentă va face disponibilă suma blocată în contul tău în termen de 1-30 de zile, în funcție de politica acesteia.