Javascript nu este activat pe browserul dvs. Va rugam sa il activati!

Condiții generale de eligibilitate pentru returnări și schimburi

Poți returna produsele cumpărate de pe site-ul Clotier  în termen de 14 zile de la data primirii lor. Poți schimba produsele în termen de 30 de zile de la data comandării lor.

Pentru a schimba sau returna articolele, te rugăm să te asiguri că acestea sunt în ambalajele originale, au toate etichetele atașate și nu prezintă urme de deteriorare sau uzură. De aceea, îți sugerăm să probezi produsele când le primești și să te asiguri că îți vin bine, înainte de a rupe etichetele și de a le purta propriu-zis.

Dacă produsul returnat este deteriorat, are semne clare de utilizare sau este într-o stare ce nu ne permite recomercializarea lui, ne rezervăm dreptul de a-l refuza.

Motive des întâlnite pentru care refuzăm schimbul sau returnarea produselor:

  • când cutia originală a produsului nu este ambalată corespunzător și aceasta ajunge la noi deteriorată;

  • când ambalajul original este lipit cu bandă adezivă;

  • când produsele sunt ambalate defectuos, iar pe durata transportului acestea se murdăresc (de aceea, îți recomandăm să folosești cutii pentru ambalarea produselor);

  • când produsele au fost purtate sau prezintă mirosuri improprii;

  • când produsele nu mai au etichetele atașate.

Dacă vom refuza schimbarea sau returnarea produselor pentru unul din motivele enumerate mai sus, suporți tu taxele de transport, dus-întors.

 

Schimburi

Pentru a schimba unul sau mai multe produse dintr-o comandă, trebuie să descarci formularul de aici, să-l completezi și să-l trimiți în colet împreună cu articolele pe care dorești să le schimbi. Nu uita să specifici numărul comenzii corespunzătoare, pe care îl găsești pe factura sau în e-mailul de confirmare pe care le-ai primit când ai efectuat comanda.

Ambalează cu grijă produsele, aflate în ambalajul original, în punga personalizată cu logoul Clotier primită de la noi sau în alt ambalaj rezistent. Te rugăm să nu deteriorezi în niciun fel ambalajul original al produsului (nu-l lipi, nu scrie pe el, nu îl rupe). În caz contrar, putem refuza schimbul solicitat de tine.

Apoi, contactează un agent Cargus Curier pentru a prelua coletul de la domiciliul tău. Sună la 021 9330 pentru București sau la 021 9282 pentru altă localitate. Folosește serviciul Express. Nu uita că noi plătim taxele de transport, așa că trebuie să-i transmiți curierului că plata transportului se face la destinatar.

*Schimburile sunt gratuite doar dacă sunt efectuate prin Cargus Curier - serviciul Express.

Nu primim colete cu ramburs. Vom refuza orice colet însoțit de ramburs.

Te sfătuim să te asiguri că expediția coletului tău se realizează în condiții optime, deoarece tu ești responsabil(ă) în cazul deteriorării sau pierderii coletului în timpul expediției.

Vei primi un e-mail de confirmare atunci când coletul tău ajunge la noi. Schimburile vor fi procesate de noi în maximum 48 de ore de la data primirii lor.

 

Returnări

Pentru a returna unul sau mai multe produse dintr-o comandă, trebuie să descarci formularul de aici, să-l completezi și să-l trimiți în colet împreună cu articolele pe care dorești să le schimbi. Nu uita să specifici numărul comenzii corespunzătoare, pe care îl găsești pe factura sau în e-mail-ul de confirmare pe care le-ai primit când ai efectuat comanda.

Ambalează cu grijă produsele, aflate în ambalajul original, în punga personalizată cu logo-ul Clotier primită de la noi sau în alt ambalaj rezistent. Te rugăm să nu deteriorezi în niciun fel ambalajul original al produsului (nu-l lipi, nu scrie pe el, nu îl rupe). În caz contrar, putem refuza returnarea solicitată de tine.

Apoi, contactează un agent Cargus Curier pentru a prelua coletul de la domiciliul tău. Sună la 021 9330 pentru București sau la 021 9282 pentru altă localitate. Nu uita că noi plătim taxele de transport, așa că trebuie să-i transmiți curierului că plata transportului se face la destinatar*.

*Retururile sunt gratuite doar dacă sunt efectuate prin Cargus Curier Serviciul Express. 

 

Te sfătuim să te asiguri că expediția coletului tău se realizează în condiții optime, deoarece tu ești responsabil(ă) în cazul deteriorării sau pierderii coletului în timpul expediției.

Vei primi un e-mail de confirmare atunci când coletul tău ajunge la noi. Retururile vor fi procesate de noi în maximum 48 de ore de la data primirii lor.

Rambursarea banilor se face în 1-3 zile lucrătoare, dar poate dura până la 14 zile calendaristice.

  • Dacă ai plătit cu numerar sau prin ramburs și deții un cont bancar, vom transfera în contul tău contravaloarea comenzii returnate.

  • Dacă ai plătit folosind cardul, ți se va returna contravaloarea comenzii pe cardul respectiv.

Dacă ai întrebări suplimentare, ne poți suna la tel. 0374 179 220, sau poți trimite un e-mail la info@clotier.ro.

Schimburile sunt gratuite doar dacă sunt efectuate prin Cargus Curier Serviciul Express.